Dosarul trebuie să conțină:
- cererea de angajare;
- acte de stare civilă pentru insoţitor: certificat de naştere, buletin de identitate, certificat de căsătorie (xerocopii);
- acte de stare civilă pentru persoana cu handicap: certificat de naştere, buletin de identitate, certificat de căsătorie (xerocopii);
- actul de examinare medicală emis de o instiţutie sanitară competentă, potrivit legii (analizele insoţitorului) – singe, plămini, psihiatrie;
- certificatul de incadrare în categoria de persoană cu handicap grav al persoanei care necesită asistent personal (gr. I);
- actele de studii insoţitor (xerocopii);
- curriculum vitae insoțitor (autobiografie);
- carnetul de muncă, iar dacă solicitantul nu a mai lucrat, va da o declaraţie pe proprie răspundere in care să se specifice această situaţie;
- decizia de pensionare (xerocopie);
- cazierul judiciar
- acordul scris al familiei sau al susţinătorilor legali, in cazul persoanelor cu handicap grav fără discernamint;
- anchetă socială de la Serviciul de Autoritate Tutelară Protecţia Minorilor şi a Familiei din cadrul DAC;
- acordul cu optiunea pentru asistent personal de la DGASPC Hunedoara;
- dosar
- adeverinta medic familie
- Aviz psihologic