Politica de confidențialitate a aplicației Elementor

Ultima actualizare: ianuarie 2021
Recunoaștem că confidențialitatea este esențială. Această Politică de confidențialitate se aplică tuturor serviciilor, informațiilor, software-ului, instrumentelor, caracteristicilor și funcționalităților, disponibile sau oferite de noi sau de filialele și companiile noastre afiliate. Această politică acoperă modul în care colectăm și utilizăm datele cu caracter personal. În această politică, termenul „date cu caracter personal” este astfel cum este definit în Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor). Dacă aveți întrebări despre această Politică de confidențialitate, vă rugăm să nu ezitați să ne contactați la legal@elementor.com

Consimtamantul dvs.

În limba engleză simplă: 
Nu trebuie să partajați date, dar fără a le partaja, nu vă putem furniza serviciile noastre
Furnizarea de date cu caracter personal este pur consensuală. Nu sunteți obligat în temeiul niciunei legi să ne furnizați date cu caracter personal, dar fără a furniza astfel de date cu caracter personal, nu vă putem furniza Serviciile.
 
Drepturile dumneavoastră în conformitate cu legile aplicabile
În limba engleză simplă: Aveți dreptul la protecție juridică deplină și nu vă putem lua drepturile legale.
 

Dreptul de acces și rectificare

Aveți dreptul de a ști ce date cu caracter personal colectăm despre dumneavoastră și de a vă asigura că aceste date sunt corecte și relevante pentru scopurile pentru care le-am colectat. Puteți primi o copie a datelor dumneavoastră cu caracter personal și puteți rectifica aceste date cu caracter personal dacă nu sunt corecte, complete sau actualizate. Cu toate acestea, vă putem solicita mai întâi să ne furnizați anumite acreditări pentru a ne permite să vă identificăm înainte de a vă rectifica, șterge sau revizui.

 

Dreptul la ștergerea datelor cu caracter personal sau restricționarea prelucrării

Aveți dreptul de a vă șterge datele cu caracter personal sau de a restricționa prelucrarea acestora de către noi înșine și de către terți. Este posibil să amânăm sau să respingem solicitarea dumneavoastră în cazul în care datele dumneavoastră cu caracter personal sunt utilizate în mod curent în scopurile pentru care au fost colectate sau în alte scopuri legitime, cum ar fi respectarea obligațiilor legale.

 

Dreptul de retragere a consimțământului

Aveți dreptul de a vă retrage consimțământul pentru prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal. Exercitarea acestui drept nu va afecta legalitatea prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal pe baza consimțământului dumneavoastră înainte de retragerea acestuia.

 

Dreptul la portabilitatea datelor

În cazul în care acest lucru este fezabil din punct de vedere tehnic, aveți dreptul de a solicita transferul datelor dumneavoastră cu caracter personal în conformitate cu dreptul dumneavoastră la portabilitatea datelor.

 

Dreptul de a depune o plângere

De asemenea, aveți dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere a protecției datelor cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal.

 

Drepturile dumneavoastră de confidențialitate din California și notificările nu urmăriți.

Nu transmitem datele dumneavoastră cu caracter personal unor terțe părți în scopuri de marketing direct. Cu toate acestea, dacă am făcut-o, atunci Secțiunea 1798.83 din Codul Civil din California din California permite clienților noștri care sunt rezidenți în California să solicite anumite informații cu privire la divulgarea datelor cu caracter personal către terți în scopuri de marketing direct. Pentru a face o astfel de solicitare, vă rugăm să trimiteți un e-mail către legal@elementor.com și vă vom anunța că niciuna dintre datele dumneavoastră cu caracter personal nu a fost partajată. Suntem obligați să răspundem la o singură solicitare per client în fiecare an calendaristic. Nu răspundem la semnalele „Nu urmăriți”.

 

Ce date cu caracter personal colectăm?

În limba engleză simplă: Este posibil să colectăm informațiile pe care ni le furnizați atunci când utilizați serviciile, software-ul și site-ul web. Colectăm informații în trei moduri diferite: atunci când utilizați site-ul nostru web, când utilizați serviciile noastre și când utilizați software-ul nostru.

 

Atunci când se utilizează site-ul nostru

În limba engleză simplă: Colectăm informațiile pe care ni le furnizați direct și colectăm informații prin mijloace tehnologice. Colectăm informații pe care le completați în formulare de înregistrare, formulare de contact, forumuri și comentarii, inclusiv numele complet, adresa, informațiile de contact, geolocalizarea aproximativă și adresa de e-mail. De asemenea, colectăm informații de plată (în scopul abonamentului) și stocăm un token pentru facturare recurentă dacă ați achiziționat un abonament, care nu poate fi utilizat pentru a vă reidentifica cardul de credit. De asemenea, colectăm date agregate de la terți, cum ar fi site-urile de socializare și alte servicii pe care le folosim, precum și asocierile în participațiune pe care le putem înființa. De asemenea, colectăm informațiile pe care ni le trimiteți prin e-mailuri sau alte comunicări. Colectăm informații referitoare la modul în care utilizați site-ul nostru web, cum ar fi paginile pe care le-ați vizualizat, linkurile pe care ați făcut clic, site-urile web care v-au trimis la noi, tipul dispozitivului dvs., rezoluția ecranului, sistemul de operare și browserul.

 

Atunci când utilizați serviciile noastre

În limba engleză simplă: colectăm informații referitoare la modul în care ați utilizat serviciul nostru și ne-ați contactat. Atunci când utilizați serviciile noastre, este posibil să colectăm automat informații de pe dispozitivele dvs., inclusiv, dar fără a se limita la, informații și statistici despre starea dumneavoastră online/offline, adresa IP, furnizorul de servicii internet, tipul de browser, mediul de găzduire, serverul web, setările regionale și lingvistice, și atribute software și hardware. Sistemele noastre pot înregistra și stoca automat informații tehnice cu privire la metoda și natura utilizării Serviciilor de către dumneavoastră.

 

Atunci când se utilizează software-ul nostru

În limba engleză simplă: Colectăm câteva informații despre modul în care este utilizat Elementor dacă este activată opțiunea Urmărire date de utilizare. Colectăm e-mailul administratorului site-ului web care utilizează software-ul nostru, precum și unele dintre următoarele, în funcție de utilizarea specifică: adresa IP a serverului respectiv, cheia de licență și următoarele informații: Software-ul serverului și versiunea, versiunea MySQL, setările PHP și versiunea, versiunea WordPress, modul de depanare WordPress, limita de memorie WordPress, dimensiunea maximă de încărcare WordPress, setările WordPress (structura permalink, multisite, limba, tema, plugin-urile), URL-ul site-ului, numărul de șabloane personalizate salvate în bibliotecă, numărul de postări folosind Elementor și numărul de widget-uri utilizate. Chiar și atunci când opțiunea de colectare din interiorul software-ului este activată, puteți alege întotdeauna să o dezactivați accesând Dashboard > Elementor > Setări și debifând „Urmărirea datelor de utilizare”.

 

Cum prelucrăm datele cu caracter personal?

În limba engleză simplă: Utilizăm datele cu caracter personal pentru a vă furniza software și servicii, pentru a le îmbunătăți continuu și pentru a comunica cu dvs. Utilizăm datele cu caracter personal pentru a vă furniza servicii și software. Putem efectua cercetări cu privire la datele demografice, interesele și comportamentul utilizatorilor noștri pe baza datelor cu caracter personal și a altor informații pe care le colectăm. De asemenea, este posibil să dezvăluim statistici agregate privind utilizatorii către terți, inclusiv, dar fără a se limita la, partenerilor de afaceri actuali și potențiali și altor terțe părți în alte scopuri legale. Informațiile colectate prin intermediul Software-ului sunt utilizate pentru a ne ajuta să înțelegem modul în care utilizați Elementor și în ce domenii l-am putea îmbunătăți. Ne arată zonele care au nevoie de mai multe integrări și compatibilitate și analizăm acest lucru pentru a adăuga noi caracteristici elementorului, precum și pentru a ne îmbunătăți documentația și tutorialele. Utilizăm terțe părți pentru a vă trimite anunțuri direcționate/bazate pe interese, pe baza datelor cu caracter personal care ne-au fost furnizate.

 

Cu cine partajăm datele cu caracter personal?

În limba engleză simplă: Partajăm datele dumneavoastră cu caracter personal numai în temeiul obligațiilor de confidențialitate și numai pentru a vă furniza software și servicii. Este posibil să dezvăluim informații autorităților legale.

 

Transfer internațional

Serverele noastre pot fi găzduite în diferite țări și jurisdicții care pot fi în afara țării din care accesați Serviciile și pot fi în afara țării dumneavoastră de reședință. Putem transfera date cu caracter personal în mai multe țări. Unele dintre utilizările și dezvăluirile menționate în această Politică de confidențialitate pot implica transferul datelor dumneavoastră cu caracter personal către diferite țări din întreaga lume care pot avea niveluri diferite de protecție a vieții private decât țara dumneavoastră și pot fi transferate în afara Spațiului Economic European. În cazul în care există un transfer al datelor dumneavoastră cu caracter personal în afara SEE, vom încerca, în absența unei decizii ce privind caracterul adecvat al nivelului de protecție relevant pentru țara de destinație sau pentru transfer, să ne bazăm pe garanții adecvate, cum ar fi o certificare valabilă a Scutului de confidențialitate (în cazul unui transfer de date către un destinatar american certificat de Scutul de confidențialitate): https://www.privacyshield.gov/welcome) sau să încheie clauze contractuale standard aprobate de CE corespunzătoare (a se vedea http://ec.europa.eu/justice/data-protection/international-transfers/transfer/index_en.htm).

 

Terțe părți

În limba engleză simplă: utilizăm terțe părți. Ca parte a furnizării Serviciilor, afiliații, agenții, contractanții, reprezentanții, partenerii de afaceri de încredere și furnizorii de servicii terți (inclusiv, dar fără a se limita la, următoarele entități) pot avea acces la datele dumneavoastră cu caracter personal: Utilizăm Google Ads, Facebook Ads, Twitter Ads, Microsoft AdsAdRoll și LinkedIn Ads pentru a vă adresa publicului nostru țintă cu anunțuri relevante. Utilizăm datele pentru a urmări vânzările și alte obiective de afaceri, toate datele sunt mascate, iar compania nu poate identifica nicio acțiune din partea unui anumit client sau utilizator. Folosim CloudFlare pentru a accelera paginile noastre web. Folosim Facebook Messenger și Manychat pentru a comunica cu utilizatorii noștri; fiecare interacțiune este conectată în Facebook Messenger. Folosim MailChimp, SendGrid, Jilt și HelpScout pentru a trimite comunicări promoționale și de asistență utilizatorilor noștri. Utilizăm Google Analytics pentru a analiza obiectivele de marketing și pentru a integra diferite surse de date împreună. Utilizăm factura verdePayPal și Stripe pentru procesarea plăților și contabilitatea noastră. Utilizăm Hotjar pentru a înțelege mai bine nevoile dumneavoastră și pentru a optimiza aceste servicii și experiență. Solicităm părților de mai sus să proceseze astfel de informații în conformitate cu această Politică de confidențialitate și sub rezerva securității și a altor garanții adecvate de confidențialitate. Dacă ați utilizat serviciile noastre pentru a contacta o terță parte, cum ar fi pe piața noastră, atunci vom furniza informațiile pe care le-ați completat în formular către terța parte respectivă.

 

Conformitatea juridică

Este posibil să partajăm informații în funcție de necesități pentru furnizarea sau întreținerea Serviciilor. De asemenea, putem partaja informații în conformitate cu o solicitare legală scrisă din partea unei autorități juridice valabile. Vom face tot posibilul să ne opunem unei astfel de solicitări dacă credem că este neîntemeiată.

 

Fuziune sau reorganizare

Putem transfera date dacă ne implicăm într-o reorganizare, fuziune, consolidare, achiziție sau orice formă de vânzare a unora sau a tuturor activelor noastre, cu orice tip de entitate, publică, privată, străină sau locală.

 

Use Of Cookies, Trackers, and Remarketing Beacons

În limba engleză simplă: Putem folosi cookie-uri și trackere pentru a vă furniza serviciul. Pentru a colecta datele descrise în prezentul document, putem folosi cookie-uri temporare care rămân în browserul dumneavoastră pentru o perioadă limitată de timp. De asemenea, putem folosi cookie-uri persistente care rămân în browserul dumneavoastră pe durata furnizării serviciilor. Un cookie este o mică informație care este trimisă și stocată în browserul dvs. Cookie-urile în sine nu pot fi folosite pentru a vă descoperi identitatea. Cookie-urile nu vă deteriorează browserul. Majoritatea browserelor vă pot permite să blocați modulele cookie, dar este posibil să nu puteți utiliza anumite funcții ale Serviciilor dacă le blocați. Puteți seta majoritatea browserelor să vă notifice dacă primiți un cookie (acest lucru vă permite să decideți dacă doriți să îl acceptați sau nu). De asemenea, putem utiliza semnalizatoare web prin intermediul Serviciilor pentru a colecta informații. Semnalizatoarele web sau „gif-urile” sunt imagini electronice care pot fi utilizate în Serviciile noastre sau în e-mailurile noastre. Utilizăm semnalizatoare web pentru a livra cookie-uri, pentru a număra vizitele și pentru a afla dacă un e-mail a fost deschis și a acționat în consecință. De asemenea, utilizăm tehnologii terțe, cum ar fi cookie-uri și semnalizatoare web și diverși furnizori terți (de exemplu, Google, Bing, Twitter, Facebook etc.) pentru a procesa și analiza datele dumneavoastră cu caracter personal, pentru a profila activitățile utilizatorilor finali și pentru a furniza anunțuri direcționate, inclusiv, dar fără a se limita la urmărirea utilizării Serviciilor și a serviciilor și site-urilor terțelor părți.

 

Copii (duplicat)

În limba engleză simplă: Nu colectăm cu bună știință informații despre copii. Nu vom contacta cu bună știință sau nu vom interacționa cu copii cu vârsta sub 16 ani. Dacă aveți motive să credeți că un copil cu vârsta sub 16 ani ne-a furnizat datele sale cu caracter personal, vă rugăm să ne contactați și vom acționa în conformitate cu legislația aplicabilă.

 

Cum vă putem contacta?

În limba engleză simplă: Nu trimitem spam; vă vom contacta cu oferte promoționale. Vă putem trimite notificări periodice în legătură cu Serviciile sau Software-ul. De asemenea, vă vom trimite newsletter-ul nostru, la care puteți renunța la acest serviciu în orice moment, făcând clic pe butonul „Dezabonare” din partea de jos a fiecărei comunicări promoționale pe care v-o trimitem. Vă rugăm să rețineți că diferite tipuri de Servicii pot avea buletine informative diferite gestionate de liste diferite. Prin urmare, dezabonarea de la o listă nu înseamnă că v-ați dezabonat de la toate listele.

 

Reclamații și rapoarte

În limba engleză simplă: Ne vom ocupa de plângeri și vă vom informa cu privire la rezultatele unei astfel de investigații. Revizuim în mod regulat conformitatea noastră cu această Politică de confidențialitate. Vă rugăm să nu ezitați să direcționați orice întrebări sau nelămuriri cu privire la această Politică de confidențialitate sau la modul în care tratăm datele cu caracter personal, contactându-ne așa cum s-a prevăzut mai sus. Când primim plângeri oficiale scrise, vă vom contacta cu privire la preocupările dumneavoastră. Vom coopera cu autoritățile de reglementare competente, inclusiv cu autoritățile locale de protecție a datelor, pentru a rezolva orice reclamații privind transferul de date cu caracter personal care nu pot fi rezolvate între Companie și o persoană fizică.

 

Standarde de securitate

În limba engleză simplă: Vom face tot posibilul pentru a fi în siguranță. Respectăm standardele general acceptate din industrie pentru a ne proteja împotriva accesului neautorizat sau a modificării, dezvăluirii sau distrugerii neautorizate a datelor cu caracter personal. Cu toate acestea, nicio metodă de transmitere prin Internet sau metodă de stocare electronică nu este 100% sigură. Prin urmare, în timp ce ne străduim să folosim mijloace acceptabile din punct de vedere comercial pentru a vă proteja datele cu caracter personal, nu putem garanta securitatea absolută a acestora. Păstrăm datele dumneavoastră cu caracter personal numai atât timp cât este necesar în mod rezonabil pentru scopurile pentru care au fost colectate sau pentru a respecta orice cerințe legale sau etice aplicabile de raportare sau păstrare a documentelor.

 

Modificări ale acestei politici de confidențialitate

În limba engleză simplă: este posibil să actualizăm acest lucru. Este posibil să actualizăm această Politică de confidențialitate din când în când și să vă actualizăm folosind aceeași metodă ca atunci când ne actualizăm termenii și condițiile.